Ξυλουργικές Εργασίες - Έπιπλα | Ντιμπάμπης Νικόλαος - Ξυλοτεχνική

Λ. Ολυμπιονίκου Σπύρου Λούη & Λ. Κηφισίας
151 23 Μαρούσι

Τηλέφωνο 210 68.18.153
Κινητό τηλέφωνο 6936 81.81.53

%69%6E%66%6F%40%78%69%6C%6F%2D%74%65%78%6E%69%6B%69%2E%67%72



Στην αρχή

FAQ


Τι είναι το PVC;

Το PVC είναι ανθεκτικό πλαστικό που στήν επιπλοποιία βρίσκει εφαρμογή στην επικάλυψη των σόκορων των ντουλαπιών (μελαμίνες- βακελίτες) για την προφύλαξή τους απο σπασίματα και υγρασίες.

Επίσης στην σύγχρονη επιπλοποιία φτιάχνονται  πορτάκια κουζίνας, ντουλάπας και εσωτερικές πόρτες με επικάλυψη αυτού του υλικού. Θεωρούνται αξιόπιστα προϊόντα με μοντέρνα εμφάνιση και ανθεκτικά σε υγρασίες

Τι είναι ο Βακελίτης;

Ο βακελίτης HPL είναι μια συνθετική ρητίνη ,αρκετά ανθεκτική και σκληρή .Είναι η παλιά φορμάικα Περνιέται σε ειδικά μηχανήματα παραγωγής επάνω σε στρώσεις χαρτιού ,επάνω στις οποίες πριν έχει  εκτυπωθεί μια απεικόνιση ξύλου η πετρώματος. Τέλος κολλιέται επάνω  σε mdf (μοριοσανίδα) και υπάρχει σε αρκετά μεγάλη ποικιλία χρωμάτων .Η επιφάνεια πλέον είναι ανθεκτική σε γρατζουνιές ,θερμοκρασία. Σε υγρασία όμως όχι απαραίτητα .Πάσχει στις ενώσεις και γωνιές της πόρτας απ’ όπου μπορεί άνετα να εισχωρήσει το νερό στο μέσα ευάλωτο βιομηχανικό ξύλο.

 

Χρειάζεται λοιπόν να κατανοήσουμε ότι μόνο για την  επιφάνεια των πορτών, ισχύουν τα διαπιστευτήρια και οι έπαινοι και όχι για ολόκληρο το πορτάκι το οποίο σαν όλα τα προϊόντα ξύλου χρήζει προσοχής με τις υγρασίες. Ορισμένες εταιρίες βέβαια έχουν προχωρήσει και ένα βήμα πιο μπροστά καθώς το εσωτερικό της πόρτας ,μέσα δηλαδή από το φίλμ βακελίτη είναι εμποτισμένο και με ουσίες οι οποίες το καθιστούν «άνθυγρο» .Ενα παραπάνω προτέρημα το οποίο απολαμβάνετε και φυσικά με το αντίστοιχο αντίτιμο.

 

Και επειδή το όνομα βακελίτης, καλώς η κακώς έχει αποκτήσει  την αξιοπιστία στον χώρο, χρειάζεται μεγάλη προσοχή  ,καθώς ,εταιρείες αλλά περισσότερο κατασκευαστές ονομάζουν βακελίτη μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων ,ακόμα και μελαμινικά  πορτάκια. Βακελίτης με υψηλές προδιαγραφές είναι μόνο το HPL και εξαρτάται και από την εταιρεία που το παράγει.

Τι είναι η Λάκα και η Πολυεστερική Λάκα

Η λάκα ξεκίνησε να χρησιμοποιείται από την Κίνα. Ονομαζόταν έτσι η ρητίνη του δένδρου  «rhus vernicifera» το οποίο φυτρώνει στην Ν.Ινδία. Προφανώς την χρωμάτιζαν (το κινέζικο κόκκινο είναι χαρακτηριστικό) και σε συνδυασμό με τις πολλές στρώσεις βαψίματος επιτύγχαναν την πλήρη αδιαβροχοποίηση του επίπλου.

 

Στο σήμερα τώρα οι λάκες δημιουργούνται επίσης από ρητίνες αλλά που προέρχονται φυσικά από χημικές ενώσεις.

 

Διαφέρουν μεταξύ τους ανάλογα με την σκληρότητα που έχουν την στιλπνότητά  τους και την υφή.Η πιο σκληρή από αυτές είναι η λεγόμενη πολυεστερική λάκα η οποία περιέχει ως συστατικό βάσης της τον πολυεστέρα.

 

Η τελική «γεμάτη»  υφή της όμως είναι αξεπέραστη και ειδικά όταν γυαλίζεται με ειδικό μηχάνημα  το αποτέλεσμα είναι ίδιο με «καθρέπτη».

Τα έπιπλα περασμένα με λάκα αδιαβροχοποιούνται πλήρως ,προστατεύονται

και δίνουν βελούδινη υφή.

Οικολογία

Τα mdf και οι μελαμίνες είχαν    κατηγορηθεί (και όχι   άδικα )για έκκριση βλαβερών ουσιών στο κλειστό περιβάλλον

 

Τα παλαιότερα χρόνια και περισσότερο στα νεόδμητα σπίτια υπήρχαν ζητήματα (σύνδρομο του παθογόνου κτηρίου).

 

Όμως από τότε έχουν γίνει αναγκαστικές οικολογικές βελτιώσεις στον τρόπο παραγωγής των μοριοσανιδών και τις μελαμίνες (και από τις Ελληνικές εταιρείες) με πιστοποιήσεις Ε1 έτσι ώστε τα προϊόντα να μην υπερβαίνουν το επιθυμητό όριο για την υγεία μας.

 

Οπότε τα εν λόγω προϊόντα δεν είναι επιβλαβή για εμάς ,πόσο μάλλον που με την κατάλληλη  βαφή μπορούμε να σταματήσουμε κάθε κίνδυνο, αφού καλύπτεται το 90% και πλέον από την βαφή τους. Καλό θα είναι  όμως να γνωρίζουμε την προέλευση των εν λόγω ξύλων .Να είναι από ελληνικές η  ευρωπαϊκές εταιρείες που είναι πιστοποιημένες κι αυτό το γνωρίζει  καλά ο κατασκευαστής διαμέσου των χονδρεμπόρων ξυλείας που συνεργάζεται.

Ελληνικές επιχειρήσεις

Επιμένετε Ελληνικά και καλά κάνετε .

 

Τα  Ελληνικά   προϊόντα είναι  εφάμιλλα και σε πολλές περιπτώσεις σκάλες ανώτερα από τα εισαγόμενα . Στην αγορά των εισαγομένων κυριαρχούν δυό –τρείς πολυεθνικές  ,οι οποίες έχουν ανάγει το κέρδος σε επιστήμη. Από έξω κούκλα και από μέσα πανούκλα έλεγαν οι παλιότεροι .Με κάθε τρόπο και από απόσταση ,με βρώμικη και παραπλανητική διαφήμιση προσελκύουν υποψήφια θύματα. Με  τακτικές «πάρε το και μετά δεν σε ξέρω» Θησαυρίζουν στην υγεία των κορόιδων .Με ξυλεία αμφιβόλου ποιότητας και προέλευσης  κάνουν τζίρο εκατομμύρια ευρώ και το χειρότερο είναι ότι τα λεφτά εξαφανίζονται από την χώρα μας .Δεν ακολουθούν την αλυσίδα μας. Την δική μας οικονομία. Πολλές από αυτές απολαμβάνουν και φορολογικό άσυλο από τις εκάστοτε «νομοθετικές ρυθμίσεις»  χωρίς στην ουσία να προσφέρουν τίποτε απολύτως στην χώρα μας ,πέρα από μια βραχυπρόθεσμη ουτοπία στον ανυποψίαστο καταναλωτή.

 

Επίσης κάποιες  εισαγόμενες εταιρείες με βαρύγδουπα Γερμανο-ιταλικά ονόματα, εκθέσεις κουζίνας ,που τον καφέ που σε κερνούν τον πληρώνεις με είκοσι και βάλε χιλιάδες ευρώ κάνουν απλώς εμπόριο στις πλάτες των ανθρώπων που θα ήθελαν κάτι ποιοτικό για τα έπιπλά τους. Και αφού τους δώσεις τα  υπόλοιπα χρήματα με «την παράδοση στον χώρο σας» εξοφλητική ,στέλνουν τους  αλλοδαπούς υπηρέτες  ,που μέχρι χτές κουβαλούσαν απλώς εμπορεύματα, άτεχνους μεροκαματιάρηδες ,να σας τοποθετήσουν τα καλοπληρωμένα  έπιπλα σας.

Και με το after sale τι γίνεται..?

Τεχνητή παλαίωση ξύλου

Η τεχνητή παλαίωση του ξύλου επιτυγχάνεται με διάφορους τρόπους. Ο πιο συνηθισμένος είναι η κατεργασία της επιφάνειας με ειδικό μηχάνημα ,έτσι ώστε να αναδεικνύει με το διαφορετικό βάθος  τα "νερά" του ξύλου και να προσομοιάζει την φθορά του ξύλου στον χρόνο. Μπορούν επίσης να προστεθούν τεχνητά "ραγίσματα" στην επιφάνεια για ποιό αληθοφανή αποτέλεσμα.

 

Έπειτα μπορεί να περαστεί κάποιο λάδι παλαίωσης σε ανοιχτά η σκούρα χρώματα η κάποια ντεκαπέ βαφή διαφορετικής απόχρωσης που τονίζει περισσότερο τους πόρους του. Τέλος περνιέται δύο χέρια κερί ματ για μια τέλεια, αδιάβροχη προστασία του ξύλου χωρίς όμως να του προσδίδει την αίσθηση του καινούριου.

 

Ανάγλυφο ζωντανό αποτέλεσμα του περάσματος του χρόνου ,αποτυπωμένο στο αιώνιο αυτό υλικό.